onsdag, september 15, 2010

Hands up!!

Ihvertfall ut av lommene!

Har en utrolig dårlig uvane med å putte hendene dypt nedi lommene på buksa i apotekuniformen i samme sekund jeg ikke har noe å gjøre på jobb (venter på noe etc.). Sjefen min er nok litt oppgitt, men det er virkelig ikke fordi jeg er passiv eller uinteressert. Det bare skjer! Eller bare og bare fru Blom - Grunnen er vel mine istapper av noen hender som jeg vanligvis bruker sikkert en time om dagen totalt til å sitte på eller skylle i varmt vann for å få igjen følelsen i... De søker rett og slett varmen fra lommene i et desperat forsøk på å oppnå normaltemperatur for en stakket stund. Like fullt - det er ikke "lov" og derfor veldig irriterende! Må jo virke ganske kort når jeg må bli fortalt den samme tingen mange ganger om dagen, dag etter dag. Nå har hun til og med begynt å fysisk fjerne hendene mine fra lommene! Flaut!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden