mandag, oktober 11, 2010

Nye lampa vår:)

Kameraet vårt er borte så av mangel på noe bedre legger jeg ut et bilde jeg fant av taklampa vi har kjøpt oss (bortsett fra at vår er hvit). Denne skal henge over spisestua i nye huset:):) Igrunn mye finere i virkeligheten enn på bilde synes jeg, og finere i hvit enn svart... Men, men.. De spesielt interesserte kan jo komme på besøk når den er hengt opp for å få det riktige inntrykket. Hehe;)

Bortsett fra en ny lampe kom vi hjem fra en kjempekoselig Københavntur med Helene og hennes familie i går. Johannes og Milla har lekt så fint i helga!! Kosa seg masse!! Vi voksne kosa oss også, selvfølgelig(!!) men synes det er spesielt gøy å se at Johannes har det så fint. Er noe magisk med små barn som leker sammen:) Denne uka jobber Jonas kvelden så vi er alene hjemme. Er igrunn litt koselig det! I dag har vi spist pasta til middag og druer og bokstavkjeks til dessert og lekt med klosser og kosa og lest bok. Nå sover han og jeg rydder hus. Måtte bare ha en liten bloggpause og vise frem lampa da jeg kom over den inne på soverommet mens jeg ryddet bort sommerklærne!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden