mandag, november 15, 2010

Før arbeidsdagens start

Sitter og nyter en kopp kakao før jeg skal ut i kulden og på jobb! Nest siste uka i praksis nå og en kort uke blir det også. Har to feriedager igjen som skal brukes til husbygging på torsdag og fredag! Blir lite annet enn huset på fritida nå, men når vi gjør alt selv blir det sånn.

Nå begynner det å bli mulig å se resultatet av all jobben. Takpanelen er ferdig og vegger er lagt på soverommet til Johannes og i hele oppholds og trapperommet. Mye styr med tilpassing av stikkontakter og lysbrytere i platene, men det ble veldig bra tross alt. Snekkerkvalitet!! ;) Jeg har også begynt på mitt spesialprosjekt som er å sette opp en vegg på kjøkkenet helt alene. Har Jonas å rådføre meg med, men dette er min vegg så jeg tar avgjørelsene og gjør det som skal gjøres. Fikk oppgaven etter Jonas hadde sett på sinnasnekkeren at det ble dårlig stemning hvis ikke kvinnen i forholdet også fikk en "skikkelig" jobb. Holder ikke å rydde og male liksom!! Hehe;) Nå skal det sies at jeg igrunn får være med på det jeg vil. Velger å ikke sage noe særlig, men ellers er jeg med på alt. Likevel må jeg innrømme at den kjøkkenveggen er litt ekstra stas. Bare jeg får det til nå da!!

Bortsett fra byggenytt er det egentlig lite nytt! Johannes har blitt kjempeflink til å snakke og det er veldig gøy. Hver eneste dag kommer det nye or og han er skikkelig papegøye!! Han har også fått brev fra nye barnehagen (!!). Skal dit på onsdag på foreldremøte så det blir spennende. Vi har vært veldig fornøyd der han er nå, så håper det nye tilbudet er like bra. Har hørt endel positivt, men denne barnehagen er helt ny så ingen erfaringer fra akkurat DEN ennå. Kan jo slå begge veier, men det hjelper ikke å ta sorgene på forskudd. Blir sikkert kjempebra!!

Men nå må jeg nesten avslutte. Kundene venter på min farmasøytiske kompetanse! Ønsker de som måtte lese dette en fin mandag og uke:)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden