torsdag, februar 19, 2009

Strekkmerker

Det er ikke noe nytt at dette kan oppstå under graviditet. Likevel reagerte jeg med vantro når jeg så meg i speilet etter dusjen i dag. Jeg har nå vendt meg til og godtatt det lille lynet rett over navlen, men var ikke klar for en helt ny samling nederst på magen. Visste ikke om de i går.. Men de var sannsynligvis der. Lurer på hva mer som kommer frem når jeg kan se den delen av magen igjen, jeg. Nå ser jeg jo bare ned til navlen og såvidt tærne mine under der.

Kom ut lille venn!! Jeg savner beina mine..

2 Kommentarer:

Blogger Helene Vabø Thorsen sa ...

hehehe... jeg oppdaget kun et over navelen da jeg var gravid... et par mndr etter milla kom og magen var på vei tilbake til before-pregnancy-state, oppdaget jeg at det jaggu var to små helt nederst på magen og ;)

for å berolige deg, liksom:P
hehe....


Noen lovemarks får vi tåle ;)

men enig, nå kan han komme snart!

torsdag, 19 februar, 2009  
Blogger Rita sa ...

Får vel nesten det!! Hehe;) Er nok verdt det når han endelig er her!!

fredag, 20 februar, 2009  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden