lørdag, oktober 03, 2009

Herlige helg:)

Nå har jeg akkurat stått opp etter en liten powernap sammen med min nydelige lille sønn og skal snart lage meg litt lunsj. Ute regner det, men inne har vi det godt og varmt!

Mammaen til Jonas har vært i Lillestrøm siden onsdag så har fått litt lesetid og trenetid og i går litt date-tid! Når Johannes var lagt dro jeg og min kjære opp i Marikollen og tente bål og så på stjernene. En litt annerledes date, men den fineste jeg har vært på. Å bare ligge i en sovepose under stjernehimmelen med mannen i mitt liv på en kald, klar kveld - Hva slår vel det? Å bare være alene ute i naturen og stillheten. Å se fullmåne (ihvertfall nært opp til) og stjernene over oss og kjenne kulden i kinnene, men ingen andre steder! <3 Helt fantastisk!

Ble imidlertid ikke noen voldsom suksess å grille pølser, så de tok vi i ovnen hjemme i stedet, men vi hadde kakao og smågodt så det gjorde absolutt ingenting! Tusen takk for en kjempefin kveld, Jonas! Den kommer jeg til å leve på lenge!!

Nå er Johannes på ake-seg-bakover-tokt så må se etter han (under bordet akkurat nå) men bilder fra daten kommer muligens senere;)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden