mandag, november 22, 2010

Plastposelivet

Merkelig tittel, men faktisk en god betegnelse på livet vårt nå. Vi har to kaotiske og ufullstendige hjem og frakter det aller nødvendigste frem og tilbake mellom dem i plastposer. Normale folk ville kanskje valgt kofferter eller bager, men de har vi altså pakket i så da blir det remaposen da.. Eller kanskje heller Monter eller Maxbo akkurat nå om dagen. Akkurat denne uka blir vi nok mest i Lillestrøm for Jonas jobber kveld. Merker også at Johannes trenger å være litt her en stund nå. Han trives riktignok godt hos bestemor (vi bor der når vi bygger), men hverken vi eller han slapper like godt av der som hjemme. Er rart med det!

I helga hadde vi håpet å gjøre masse og det klarte vi forsåvidt også, men å rive ned mange timers arbeid var ikke endel av den opprinnelige planen.. Frustrerende å måtte gjøre ting på nytt, men vi holder enn så lenge motet oppe. Har heldigvis verdens beste lagspiller i dette prosjektet! Hvis ikke hadde jeg gitt opp for lengst!

Ellers ble jeg 24 år på lørdag. Hadde en rolig dag med familie og malte vinduskarmer i huset om kvelden. Begynner å bli gammel på flere vis ser jeg! Ikke akkurat mye party lenger!! Hehe;) Får satse på å feire litt når alt det andre faller på plass tenker jeg. Må jo vise frem dette sagnomsuste huset som jeg bruker som unnskydning hver gang folk ber meg på noe sosialt. Huff! Håper jeg har venner igjen når dette er over!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden