tirsdag, september 14, 2010

Mitt hjerte er ditt


Kjærlighet kommer og kjærlighet går,

ingen veit vægen vi vandre,

men din vil je vara i dager og år.

Je vil itte sjå på andre.


Mitt hjerte er ditt,

ditt hjerte er mitt

og visa med seljelyd låter

Min glede er din,

din glede er min,

og sorgen er min når du gråter


Kjærlighetsrosa er frodig og sterk,

den kan få knopper og blømme

Kjærlighetsrosa er skaperens verk

det ska vi æiller forglømme


Mitt hjerte er ditt,

ditt hjerte er mitt,

og visa med seljelyd låter

Min glede er din,

din glede er min,

og sorgen er min når du gråter


Takk, kjære Jonas for at du er den du er!

1 Kommentarer:

Anonymous Jonas sa ...

Elsker deg Rita

onsdag, 15 september, 2010  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden