onsdag, juni 23, 2010

Den lyseste natta i året

Noe man virkelig burde nytt ute, men med en liten gutt i dårlig form funker det dårlig. Halve kvelden gikk med til å trøste og bysse og når han endelig sovnet var det i vår seng og da kan jeg liksom ikke gå ut og bare ta med babycall heller syns jeg. Men, men.. Det kommer vel andre fine kvelder i sommer, om ikke fullt like lange og lyse.

Gleder meg til neste uke når vi er to her hjemme om kveldene igjen. Er koselig å ha litt selskap og så savner jeg å kunne ta meg en løpetur noen ganger i uka. Hadde kommet så godt igang med det, men nå måtte jeg i tilfelle ha skaffet barnevakt og det er ikke verdt det for den lille timen jeg eventuelt skulle vært ute. Får ta det igjen i helga eller i løpet av neste uke i stedet. Har endelig kommet over kneika sånn at jogging nå er helt greit så må prøve å holde det ved like:)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden