onsdag, juni 02, 2010

Jeg er så bortskjemt!!

Tidligere i kveld lagde min kjære hjemmespa til meg med musikk og massasje! Fikk beskjed om å ta en dusj, fant verdens nydeligste lapp på badet og kom tilbake til levende lys og alt rot tildekket av lakner (!!!)Har vært noen litt tunge dager med lite søvn så det var utrolig godt å bare legge seg rett ut og slappe av.

Er så glad jeg har en så fin kjæreste som passer så godt på meg. Fikk pannekaker med friske bær til frokost på søndag og på mandag fikk jeg fat med ost, kjeks, druer og bringebær i sola!! Håper jeg klarer å ta like godt vare på han så han ikke går lei og stikker av for å skjemme bort noen andre. Hehe;) Neida, Jonas! Jeg slipper deg aldri!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden