onsdag, mai 05, 2010

SPAR Jentebølgen 2010


SPAR Jentebølgen er et 5 kilometer langt mosjonsløp for jenter i alle aldre. SPAR Jentebølgen arrangeres i mai og juni rundt om i landet. (bilde og tekst fra nettsiden til løpet)
Først ut er Oslo 11 mai, og gjett hvem som skal løpe da?! Det er ingen ringere enn meg og min kjære mamma! Ble litt bråbestemt, men med mor-datter rabatt måtte vi jo bare slå til. Er under en uke til, men 5 km er jo ikke akkurat noe maraton så det skal nok gå helt fint. Har allerede testet formen såvidt på tilsvarende distanse på mølla og lunka meg "i mål" på 37,5 minutter. Er litt på vippen til å bli syk så ville ikke ta den helt ut for sikkerhets skyld. Sist jeg trente hardt i samme tilstand var jeg syk i tre uker!!
Ellers er det prosjektoppgave for alle penga nå. Jobber hjemmefra, men har kontakt med de andre på nett. Veldig deilig å slippe å bruke to timer på å reise frem og tilbake når vi alikevel jobber individuelt. Må jo ha noen møter nå og da, men er glad for alle dager som blir litt lettere i forhold til logistikken her hjemme. Kjøring og henting i barnehage er alltid en liten problemstilling. Er evig takknemlig for at jeg har hjelp til den biten for å si det sånn!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden