tirsdag, mai 04, 2010

Takk og lov

for verdens beste familie:)

Dagen i dag har ikke vært den beste. Er småsyk, smålei av prosjektoppgaven og det snør!! Hadde en koselig kaffedate med Linda midt på dagen, men ellers var det rimelig grått til jeg kom meg hjem igjen til gutta mine! Men da lysnet det som alltid!! Kan ikke tenke meg noe bedre enn å bli møtt av det nydeligste smilet og små armer som strekker seg mot meg. (Og noen store når jeg rekker å komme litt lenger inn i avdelingene.) Middagen var dessuten nesten ferdig og brudesuite bestilt. Riktignok et år til jeg får sove der, men fikk inntrykk av at det kunne bli vanskelig å finne en suite hvis vi ventet for lenge så er greit å ha i boks. Er heldig som har en mann som bryr seg like mye om bryllup som meg.

Siste nytt på bryllupsplanleggingsfronten ellers er at gjestelista begynner å bli klar. Har vært en vanskelig prosess med tanke på at vi gjerne ville invitere "alle" men ikke har plass til middag i lokalet. Er imidlertid fornøyd med avgjørelsen om å be "storfamilien" til middag mens vennene må vente til kaffen. Blir fest også da så tror det går bra. Godsaker til baren blir trolig en relativt kostbar post på budsjettet!! (Men skal ikke ha noe rølp asså - så det er sagt!!)

Nå skal jeg kose meg med min vakre sønn og nydelige samboer frem til jeg må dra for å få den vunnede massasjen 18.15! Dagen blir nok ikke så verst likevel:)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden