søndag, april 18, 2010

Jeg skal bli kone;)

Haha!! Dårlig bilde, men det var det jeg fant som best beskrev tittelen på innlegget. Har ennå ikke fått lastet opp bilde av ringen, men mulig det kommer etterhvert!

På fredag gikk altså min kjære ned på kne og ba meg dele resten av livet med han. Selv om vi har snakket om at vi vil gifte oss ble jeg overrasket MEN selvfølgelig veldig glad. Kvelden ble feiret ute med høy champagneføring og dagen i går var vi bare lykkelige, men litt reduserte.

Dagen i dag har sålangt gått med til trening. Spinning og mage/rygg på meg og 8,6 mil på sykkelen for min kjære (noen er ivrigere enn andre). Resten av dagen blir nok rolig. Samle krefter til en ny uke og kanskje bla litt i bryllupsmagasiner!!

2 Kommentarer:

Blogger Helene Vabø Thorsen sa ...

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! :D

søndag, 18 april, 2010  
Blogger Ingunn sa ...

Det er så braaaa :)
Takk for koselig hilsen på bloggen min, Rita :) Må få til grillings ja, jeg er så enig, så enig...Må få med oss Linda og Gunda på det altså.

Nyt forlovelsestida. ♥

Klem fra Ingunn

onsdag, 21 april, 2010  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden