tirsdag, mars 30, 2010

Sov godt


I går kjøpte Johannes denne boka til meg i anledning 13 mnd og litt til uten en hel natts søvn. Det har riktignok bedret seg endel de siste par ukene, men som jeg nylig skrev er vi ikke helt i mål enda. Etter dette tror jeg imidlertid vi nærmer oss. Har ikke lest mer enn et par kapitler, men i natt klarte vi faktisk brasene både 3 og 5 og han sov i senga si til halv sju!!!!

Søvn er et potensielt stort problem for småbarnsforeldre og det hjelper ikke nødvendigvis å lese denne boka heller, men skal man lese en vil jeg absolutt anbefale denne. Her er det mer på hver enkelt families egne premisser enn jeg har sett noe annet sted (syns ofte metodene som foreslås når det er snakk om søvn er i overkant harde), og også unntakstilstander som sykdom og ferie behandles.

God søvn:)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden