tirsdag, mars 16, 2010

I lesemodus (I wish!!)

Nå er det bare halvannen uke igjen til eksamen i bruk av legemidler del 3 og jeg blir mer og mer stressa. Så mange sider å lese, så liten tid!! I tillegg er Johannes syk igjen, og da blir alt satt litt på vent. Var på ettårskontroll i dag, men ble ingen vaksine på han. I stedet fikk vi beskjed om å ta ny CRP og røntgen av lungene. Har fått time i morra til lege så da går enda en lesedag, og er jeg "heldig" blir lungerøntgen enda en annen dag (sikkert til uka som er siste leseuka)! I går var det planleggingsdag i barnehagen så da var Johannes med meg på Blindern. Ikke akkurat verdens mest effektive dag det heller med andre ord. Men, men.. Johannes er tross alt viktigere enn all verdens eksamener. Bare jeg består skal jeg ta påskeferie med god samvittighet.

Nå ligger han imidlertid og sover og jeg har endelig fått i meg litt mat så får vende nesa tilbake i fysiologiboka. Aktivere hippocampus;) For de som ikke har hodet fullt av hjernens anatomi og fysiologi er det altså et område i hjernen som er vesentlig for hukommelse!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden