lørdag, mars 27, 2010

Påskeferie:)


Etter seks timer med skriving i går tok jeg en velfortjent kveld på sofaen. Første gang siden jeg hadde permisjon at jeg ikke hadde noe jeg egentlig skulle gjort i stedet så det var godt! Var litt "uheldig" med eksamensoppgavene i forhold til at mye undervisning som lå til grunn foregikk mens Johannes var så mye syk, men håper og tror jeg klarte å ro det i land likevel. Påskeferie er det uansett!!
I dag har jeg og Jonas vært i Sverige mens Johannes koste seg hos bestemora på Råholt:) Han hater å kjøre bil så var nok best sånn for alle. Får en merkelig trang til å handle til han når han ikke er med også så han kom nok bedre ut sånn sett og. Ble en kjempestilig t-skjorte og POTTE!!! Han syns det var kjempestas å sitte på den med klærne på så blir spennende å se hvordan det blir når vi skal ta den i bruk fremover. Ble litt shopping på meg også (fra The Garden Collection som HM har nå - kjempefine plagg med skikkelig sommerfølelse) og den obligatoriske biten med kjøtt, vin og godteri;)
Nå legger Jonas lille vennen. Han har blitt endel flinkere til å sove lengre strekk på natta men klokka tre er fortsatt en sikker tørn for oss. Skal bli godt å skru frem klokka. Så er vi ihvertfall en time nærmere morgen når vi blir vekt;)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden