mandag, mars 22, 2010

Ønskeliste

Når man egentlig skal studere dukker det ofte opp mange andre tanker i hodet, og denne gangen er det flyttetrangen som har meldt seg.

Egentlig er jeg ganske fornøyd der vi bor nå, og flytting er jo utrolig stress, meeen likevel... Det er endel ting som liksom mangler før vi har drømmeboligen. Derfor denne ønskelista som skal motivere meg til å lese videre sånn at jeg kan stå på eksamen, bli ferdig utdannet, få jobb og lån i banken:) DA blir det hus!!

Ønskelista:
- Funksjonelt kjøkken (det vi har nå har knapt skap og ingen skuffer)
- Hage (eller i det minste en uteplass)
- Solvendt veranda
- Kontor (å lese i stua er lite effektivt)
- Hobbyrom til Jonas og alle prosjektene hans
- Garasje så vi slipper å pine bilen gjennom vinteren
-Overbygd inngangsparti (nå må vi måke oss ut døra og opp trappa)
- Utsikt (trenger ikke være så fantastisk, men jeg vil opp på bakkenivå som et minimum)

Det var det jeg kom på sånn helt umiddelbart. Er selvfølgelig andre kvaliteter som kreves også men resten er jeg ganske fornøyd med her. Bl.a. vaskerommet vi har er uvurdelig. Skal dit en tur nå før jeg fortsetter nerdinga.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden