fredag, mars 19, 2010

Snart helg:)

Så var det fredag igjen da! I dag skulle jeg egentlig ha siste PBL noensinne på farmasistudiet, men siden jeg er syk og har litt å gå på når det gjelder å være borte fra obligatorisk opplegg ble jeg hjemme i stedet. Har jo hanglet en god stund og i dag er jeg offisielt skikkelig syk. Heldigvis er det en uke igjen til eksamen så jeg har litt tid å hvile og bli frisk på.

Ellers har Johannes plutselig blitt en skikkelig oppegående kar;) Da jeg hentet han i barnehagen i går hadde de små enkeltskrittene han har tatt en stund nå blitt til skikkelig gange over lengre distanser. Jeg og Jonas er LITT stolte, men for stjerna selv virker det ganske selvfølgelig. "Det her har jeg jo alltid kunnet", liksom! Han er noe for seg selv, den gutten.

I helga skal vi for første gang på lenge, ingenting! Har vært bursdagsfeiringer og opplegg hver eneste helg den siste måneden nå så det skal bli godt. Blir sikkert endel lesing på meg, men ellers er det bare avslapning hjemme som gjelder. Prøve å bli frisk og samle krefter til neste uke:) God helg!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden