onsdag, mars 17, 2010

En fin dag:)

De siste dagene har jeg vært veldig sliten. Våknet med hjertebank, vært kvalm og hatt vondt i hodet. Johannes er fortsatt endel våken om natta så vi har en tørn gående med han, samtidig som vi alle er litt småhanglete. I tillegg er det den evige lesinga som gir meg dårlig samvittighet. GLEDER MEG til eksamen nå. Ikke for eksamen sin del, men fordi jeg da endelig skal bli ferdig for en liten stund.

Men nok syt!! I dag har nemlig vært en veldig fin dag sålangt. Johannes sov godt i går kveld og min fantastiske samboer tok han i natt (minus amming kl 5 og kos til rundt 6-halv 7) og i dag tidlig så jeg fikk sove til jeg våknet!! Det er ikke ofte, så utrolig kjærkomment!! Sto opp rundt 9, spiste frokost og dro rett på SATS:) Ble både høypuls og mage-rygg så en god økt totalt. (Snart sommer så er på tide å skjerpe treninga)Vel hjemme ventet dusj, lunsj og en ny runde med bøkene. For første gang på en uke satte jeg meg uten svie i øynene og hodepine! SÅ GODT!!

Nå kommer snart gutta hjem tenker jeg. Jonas henter Johannes på vei fra jobb så jeg slipper å styre i det store og hele. Er så heldig som har en så snill og hjelpsom mann! I går bakte han til og med blåbærmuffins med eple som jeg har kost meg med etter trening;) One of a kind!! Virkelig:)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden