fredag, april 16, 2010

Eurovision cycling - LOL

Som overskriften kanskje røper har jeg vært på eurovision spinning i dag. Visste ikke om det før jeg kom på sats og var i utgangspunktet litt skeptisk da jeg ikke er verdens største fan.. MEN det var kjempegøy!! Konkurranse og å gjette landet sangene representerte og sing along for alle penga! Må i samme slengen legge til at jeg virkelig beundrer seniorene på sats Lillestrøm. Endel av de som var der i dag var over 60 men hadde vært på spinning hver dag denne uka! SPREKT!!

Nå skal jeg snart lage meg en omelett og vende tilbake til studiene som egentlig er dagens agenda. Holder på med et kjempespennende prosjekt der vi i grupper skal utvikle et helt nytt legemiddel og jeg kjenner det er lenge siden jeg var så engasjert i et gruppearbeid. I går rakk jeg bare såvidt å få av meg skoene før jeg var inne på nett for å sjekke om det jeg hadde kommet på var patentert fra før. Hehe;) Nerden!!

Ellers er det jo fredag, men fredagsvasken tok jeg i går kveld så har ingenting annet å rekke før jeg henter i barnehagen og det er helg! Gleder meg og håper det blir fint vær:) Blir så glad av denne våren!!

1 Kommentarer:

Blogger Helene Vabø Thorsen sa ...

HIHI bra du koste deg!!! :D :D :D

fredag, 16 april, 2010  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden