fredag, april 30, 2010

En produktiv og fin fredag

I dag føler jeg virkelig jeg har fått litt ut av dagen. Hadde en koselig morgen med litt ekstra søvn og god frokost med min lille sønn og leverte han ikke i barnehagen før kvart over ni. Så var det hjem og rake leggene før spinning klokka ti. Pleier egentlig ikke å bry meg så veldig om sånt, men i dag var det litt ille så tok meg bryet. Var eurovision spinning i dag igjen og nå gjorde jeg det litt skarpere i konkurransen enn sist. Faktisk så skarpt at jeg gikk av med seieren! Vant rygg og nakke massasje, og det gleder jeg meg helt vilt til.

Etter treninga var det hjem og dusje og spise litt før jeg hentet Jonas på jobb. Han kjørte av på sykkel i går så vi måtte innom en sykkelreparatør og kjøpe nytt hjulsett. Visste det ikke ble billig, men visste ikke hvor dyrt det var heller. Heldigvis får man si.. Så slapp jeg å tenke på det på forhånd. Når vi først var der måtte vi jo bare gjennomføre. Hehe;) Men det er jo helt klart verdt det. Syklinga er viktig for Jonas og Jonas er viktig for meg!!

Etter en liten mathandlingsrunde hentet vi vår lille kjære og dro hjem og koste oss med taco. Og mens gutta var ute og lekte etter middag vasket jeg hus!! Fikk litt hjelp på tampen da. Flinke gutter shina badet og tok kveldsstellet mens mor tok en liten pause. Nå er det snart leggetid for liten og datekveld for foreldrene. Blir bare hjemmedate men er godt å gjøre litt mer ut av en og annen kveld innimellom. Ta på seg noe finere enn joggebukse og bare være kjærester:)

God helg!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden