tirsdag, april 27, 2010

Store lille gutten min


En liten kar som går sine egne veier
I dag har vi vært på foreldresamtale i barnehagen. Veldig gøy å høre dem fortelle om hva som skjer mens han er der. Det er jo faktisk en vesentlig del av livet hans som vi "går glipp av" hver eneste dag. Var litt spent på forhånd om jeg kom til å kjenne igjen beskrivelsen av han, men hadde heldigvis ingenting å bekymre meg for. Han er der som han er hjemme. Bare litt flinkere til å innrette seg.. Hehe;) En blid gutt som trives i barnehagen var oppsummeringen, og bedre kunne det vel ikke blitt. Han har blitt så stor og flink og selvstendig. Ikke noen baby lenger for å si det sånn..

Nå er jeg hjemme igjen og skal få unnagjort litt prosjektarbeid før jeg henter gullet for dagen. Etter en lang prosess har det endelig løsnet og vi er så smått igang med det vi egentlig skal jobbe med; nemlig utviklingen av et nytt legemiddel. (Discovery fasen som vi har vært i siden etter påske er selvfølgelig viktig den også, men det skjer så lite konstruktivt at det knapt telles). Produktet vi tilslutt havnet på er en nesespray som skal brukes til behandling av migrene med en kombinasjon av et typisk migrenemiddel og et kvalmestillende legemiddel. Min ide i utgangspunktet så litt ekstra gøy at det var den vi falt ned på tilslutt:) Mulig jeg poster kombinasjonen her bare for å gjøre det "offentlig tilgjengelig" sånn at ikke andre kan ta patent på det. Hehe;) Men spørs om oppfinnelsen er revolusjonerende nok til at det er noe vits..

1 Kommentarer:

Blogger Helene Vabø Thorsen sa ...

flinke er dere, rita! blir nok en bra nesespray!hehe. gleder meg til å høre mer om hvordan d går!

og så fint bilde av Johannes!!!! :D

onsdag, 28 april, 2010  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden