onsdag, juni 23, 2010

Morgenstund

Hittil denne uka har Jonas tatt morgenstellet med Johannes. Han jobber kveld så da kan han bare legge seg igjen etter å ha levert i barnehagen, og så får jeg sove litt lenger. Snille kjæresten min! Men i dag var han så trøtt så da hadde jeg og Johannes en koselig morgen i stedet.

Vår skjønne lille har faktisk begynt å sove natta igjennom nå og legging går som en drøm, men han våkner fortsatt alt for tidlig! Gjerne klokka 4-5.. Ofte sover han kanskje en time igjen hvis han får litt mammakos, men klokka 6 er det ikke annet å gjøre enn å stå opp. Det er jo ikke akkurat umenneskelig tidlig å stå opp klokka seks da, men i forhold til at jeg begynner halv ni på jobb og har ti min å gå er det det. Hehe;)

Likevel - det er jo koselig da! Vi ordner oss frem til fantorangen står opp (på barnetv) halv sju og så er det frokost og drømmehagen (bildet) før turen etterhvert går til barnehagen. Leverer han litt over halv åtte for da kjeder han seg så fælt og så får jeg en liten halvtime for meg selv når jeg er hjemme igjen også (tar ca 20 min å kjøre opp og ned til bhg). Nå er imidlertid halvtimen over så jeg får tusle bort på jobb igjen.

Ha en fin dag!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden