mandag, juni 21, 2010

Brylluphelg

Denne helga har stått i kjærlighetens tegn. Vet om hele 6 par som giftet seg på lørdag (inkludert Victoria og Daniel) og har selv vært i et bryllup.

Lørdagen var jeg og Jonas i Moss for å feire hans barndomsvenn Gøran som fikk sin Ann-Kristin. Fin vielse og staselig mottakelse med nydelig mat og omgivelser. Fikk litt inspirasjon selv også til om et år og en uke når det er vår tur!

Neste par ut?!? Ihvertfall et av de neste i vår krets. Synd jakka er på for kjolen min var jeg veldig fornøyd med. Har den dessverre ikke på bilde:(


På søndagen var vi i Fetsund for å plukke markblomster. Skal bruke de til noe som har med bryllupet vårt å gjøre, men vil ikke skrive det her. Hvis noen i det hele tatt leser er de sannsynligvis gjester og noen overraskelser må det jo være. MEN låven på andre siden av veien på bildet er ihvertfall lokalet vårt!
En fin helg har det vært og nå er en ny uke igang. Veilederen min er tilbake fra ferie så har hatt en dag med litt mer utbytte enn de jeg hadde i forrige uke. Mistet nesten litt motivasjonen et øyeblikk, men nå er det bra igjen. Bare Johannes holder seg frisk nå. Var bare tre barn i barnehagen i dag da resten var hjemme med vannkopper. Er jo fint å bli ferdig med sånt, men ligger litt bak arbeidsplanen så hadde vært greit å få en god arbeidsuke også! Hehe;)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden