tirsdag, juni 15, 2010

En stund siden sist!

Har vært en hektisk halvannen uke. Johannes holder på å få jeksler så det har blitt tidvis mye surv og lite søvn, noe som tar på for både store og små. Han sover greit på kvelden og er egentlig blitt flink til å legge seg men han våkner så tidlig(!!) I dag sov han imidlertid til halv sju og det var himmel for oss begge to! Eneste minus i dag var at vi ikke fant de nye joggeskoene. Han har vokst 3 str på beina denne våren så da hjelper det liksom ikke at vi har de gamle skoene heller. Så da ble det sandalene da. Er nok litt vått i gresset, men de får bare skifte sokker/strømpebukse på han i barnehagen, og så får vi bare satse på at dagen blir så fin som den ser ut til.

Jeg har også endelig kommet meg ut i praksis og trives igrunn veldig bra med det. En litt dum tid å komme inn på har jeg skjønt (apoteket har begynt ferieavvikling, men ferievikarene har ikke kommet ennå og kundene har IKKE tatt ferie). Hektiske dager og få ledige til å svare på spørsmålene mine, men det positive er jo at jeg da får muligheten til å tenke meg godt om før jeg spør. Og noe klarer jeg faktisk å løse alene også. Apropos jobb så må jeg hive meg rundt og komme meg dit nå! Har heldigvis fått meg sykkel så det går på to min! Utrolig deilig!! Ha en fin dag:)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden