torsdag, mars 12, 2009

Sånn går nu dagan

Å være mamma har gjort meg dårlig til å blogge! Ikke at jeg var så hyppig på oppdateringene før heller, men nå er det enda dårligere. Kanskje like bra! Jeg har tross alt andre ting å ta meg av.
Lillegutten har hatt litt vondt i magen de siste dagene så blir endel trøsting og bæring på mer enn en måte. Nå har han i tillegg blitt skikkelig snørrete og hoven i øynene (trolig etter å ha stukket de sinnsyke klørne av noen negler han har inn på dem), så syns litt synd på han. Er ikke greit å være liten!!!

Mammaen på sin side er det bestemor her i huset kaller blek men fattet. Er fortsatt litt uvant å ha noen så oppå seg 24/7, men de små grimasene som jeg i min naive uvitenhet kaller for smil gjør alt strev verdt det! Gleder meg bare til det blir litt mer vår nå så det blir litt lettere å komme seg ut og trille. Hadde et lite håp i går med det nydelige været som var da, men nå snør det altså igjen...

1 Kommentarer:

Blogger Helene Vabø Thorsen sa ...

jeg gleder meg til trilleturer!!! WEE!!


er så kjiipt du bor så langt unna nå:P

torsdag, 12 mars, 2009  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden