søndag, oktober 11, 2009

God morgen?

Kan man si det klokka elleve? Til vanlig ville jeg ikke sagt det, men med tanke på at det er søndag syns jeg det går! Akkurat stått opp etter en utvidet morgen med søvn! Johannes er som regel oppe senest i åttetida men han sover igjen klokka ti så da hender det det er flere som henger seg med på den luren! Hehe;) Bildet over viser hvordan det ser ut når han så våkner igjen!! "Ta meg opp, mamma!! Jeg er klar for dagen!" Og det er jo egentlig mamma også når klokka er elleve! Så da passer det fint!

I går var hele lille familien i Oslo og traff Katrine som jeg har gått i klasse med på farmasi. Kjempekoselig å se henne igjen! Det blir alt for lenge mellom hver gang jeg treffer de jentene. Vi hang egentlig bare rundt mens Jonas shoppa litt. Hihi;) Og etter en liten leteaksjon hjemme senere fant jeg en pakke med Greys anatomy sesong 3 (har fått 1 0g 2 av han fra før). Verdens beste kjæreste har jeg!

Og i dag er det søndag. Skulle egentlig til mamma i helga fordi Jonas hadde endel å gjøre i leiligheten sin men det ble utsatt så da er dagen åpen. Må kanskje lese litt pensum og så blir det vel en tur ut! Men først - Frokost!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden