torsdag, november 25, 2010

HELG!! (Snart ihvertfall..)

Siste dag på apoteket i morra, om det ikke var i dag uten at jeg visste det.. Har sykt barn og egentlig ingen til å passe i morra så mulig jeg bare må innom og si takk for meg med gutten på armen. Seks måneder ute i arbeidslivet har gått fort og nå er det altså bare to eksamener som står mellom meg og farmasøyttittelen. Stud. Pharm. riktignok.. Har halvannet år igjen til jeg er helt ferdig! (JIPPI)

Nå må huset ryddes ser jeg, før jeg tar kvelden. Blir sannsynligvis husjobbing denne helga også, og da er det godt å ha et nogenlunde ryddig hjem å komme tilbake til på søndag! Burde pakket litt mer også, men det får bli en annen kveld. Trenger kreftene mine til å være sykesøster for minsten i natt. Han er så tett stakkar:(

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden