mandag, september 13, 2010

Vi skal flytte

Nå er det etter en sommer og tidlig høst med visninger og tankevirksomhet endelig bestemt. Vi skal flytte fra Lillestrøm og kjellerleiligheten som vi igrunn har trivdes veldig godt i, men også til tider forbannet. Jeg gleder meg veldig til å komme i nytt hus (som faktisk er et hus - ikke leilighet), men må si det er vemodig også.

Det er veldig typisk meg å gå på uten redsel helt til ting plutselig begynner å bli endelige. DA pyser jeg ut. Er jo ikke akkurat noe alternativ å pyse ut i dette tilfellet. VIL jo dette! Men selv om jeg gleder meg, gråt jeg en liten skvett med tanke på alt vi skal reise fra. Johannes sitt første hjem, barnehagen som han trives så godt i, nærhet til jobben til Jonas, turområdet rundt Nebben, Lillestrøm stasjon med tog til Oslo hvert 5 min eller noe om morgenen osv.

Vi har ikke bodd i denne leiligheten i mer enn halvannet år. Likevel føler jeg at en stor del av livet vårt ligger i nettopp disse veggene. Men tiden er moden til å komme seg videre! Johannes er halvvåken nå, men så snart han sover skal jeg opp og levere oppsigelsen.

Wish us luck!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden