torsdag, mars 19, 2009

En fin dag:)

Det har vært mange begivenhetsrike og fine dager den siste måneden. Fødselen til Johannes var selvfølgelig et høydepunkt, og alle de små tingene som skjedde for aller første gang. Egentlig er hver dag et eventyr med en så liten! Men dagen i dag har på mange måter vært den fineste på lenge.

Vi fikk litt for lite søvn i natt, men kom oss for en gangs skyld tidlig opp. Formiddagen ble tilbragt med verdens beste, nydelig lunsj og kaffe UTE(!!!) i SOLA!!! Jeg kjøpte en bukse (den første på lenge uten strikk over magen) og det var faktisk ikke en fæl opplevelse. (De som kjenner meg vet at jeg har litt bukseangst..). Må riktignok bli kvitt litt mer rundt mage og hofter før den sitter perfekt, men det er kun en bagatell.

Videre har vi ordna depositum til leiligheten i dag så da vet jeg at vi har et sted å bo fra 1 april, og jeg er kjempeglad for at vi flytter til Lillestrøm igjen. Da jeg bodde der sist ble jeg på en måte litt lei, men nå ser jeg det litt annerledes. Jeg liker følelsen av å bo i by, men samtidig ikke gjøre det. Både butikker og turområde er i gangavstand og vi kommer oss lett både til Oslo (i forhold til skole og barnehage når den tid kommer) og hjem til mamma/bestemor. Dessuten ble jeg så rolig når vi gikk og trilla der i dag. Kjente virkelig at "dette er riktig - her vil jeg være!" En utrolig deilig følelse jeg ikke har hatt på veldig lenge.

Nå er det vår, og alt ordner seg!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden