søndag, august 30, 2009

Sjokolade:)

Sjokolade er både godt å spise og en fin hårfarge:)

Kom meg endelig til frisøren i går. Drar det ut så lenge jeg kan fordi det koster så mye, men når jeg først er ferdig er det jo stort sett verdt det. Ihvertfall etter jeg fikk min faste frisør! Kan absolutt anbefale henne, men vet ikke om jeg vil med tanke på hvor mange faste kunder hun allerede har. Superbusy dame med god grunn!! Hun er rett og slett kjempeflink! Har alltid en plan og er mester på å se hva folk kler. Genialt for folk som meg - med lite fantasi i hårveien.

Tok ikke så mye på lengden denne gangen, men klipte opp endel og fikk en litt mørkere look til høsten. Blir veldig fort lei håret mitt så er godt med en forandring.

1 Kommentarer:

Blogger Helene Vabø Thorsen sa ...

kjempefint!! gleder meg til å se det live ;)

synd d ikke ble no i dag, men vi kan jo ta d igjen neste søndag om dere kan da? da har jeg ikke time på ettermiddagen heller, så da har vi mye bedre tid! er nok frisk i løpet av et par dager, men redd jeg er smittsom nå.. :(

søndag, 30 august, 2009  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden