fredag, oktober 16, 2009

Høst!!


De siste dagene har det vært nydelig høstvær igjen etter en tid med regn og surt. Nydelige dager å ha permisjon!! Jeg og Johannes har kost oss masse denne uka med trilleturer og bra folk rundt oss. En liten oppsummering følger:)
På mandag var jeg på sats før vi dro til Oslo og spiste lunsj med Helene. Vi burde virkelig ses oftere, men kvalitet er jo viktigere enn kvantitet:) Og vi koste oss som vanlig. Gleder meg virkelig til Køben om ikke så lenge!! (Burde virkelig spart litt mer penger til det..)
Tirsdag og onsdag hang vi med Regina og Sebastian. Fikk meg en god økt på trening på onsdagen også men opphevet hele økta med kakao med marshmellows og Cookie etterpå;) Babysvømming onsdag kveld var som vanlig en høydare. Denne gangen med undervannsfotografering av ungene. Gleder meg til å se bildene!!
Dag i går ble brukt på trening (vært flink denne uka asså), klesvask, trilletur og nattshopping. Var nattåpent på Jessheim så jeg og mamma tok en tur mens Trond passet en sovende Johannes. Litt for mye folk, men fikk nå sikret meg ihvertfall ett kupp. Skal ikke skrive hva det er for Jonas får ikke vite det før han ser det i kveld.
I dag er vi hos mamma, men skal hjem igjen i kveld. Får besøk av Silje og Frode i dag og Linda og Patrick i morra!! Gleder meg til en sosial og herlig helg:)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden