lørdag, september 11, 2010

Lørdag kveld:)

Nå har roen senket seg i heimen og lørdagskvelden er et faktum. Jonas har vært på jobb i dag, mens jeg og Johannes har kost oss hjemme og hos bestefar på Råholt. En fin dag alt i alt, men endel mer hyl og klenging enn vanlig på minsten (sikkert tenner eller søvnmangel) så lufta gikk litt ut av meg når jeg satte meg nå, kjenner jeg!

Men ikke så lenge! Får besøk langsveisfra som blir til i morra, så da blir det vel litt utveksling av sladder tenker jeg. Utrolig hvor mye energi vi jenter kan få av sånt. Kjenner jeg blir litt flau av tanken på hvor gøy jeg synes det er å høre om andre opp- og nedturer, men det ligger vel litt i kvinnenaturen. Heldigvis har det kommet seg med årene, fra skitsnakking til "hvem er de ny-gravide og hvem skal gifte seg eller gå fra hverandre". Synd vi ikke har en vin å sprette, men blir nok bra likevel:)

Ønsker alle som måtte lese dette en god lørdagskveld:)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden