onsdag, april 15, 2009

Gratulerer med dagen, Milla Sofie!

I dag er Milla Sofie, Helene og Fredriks lille datter 1 år. Syns ikke det er lenge siden jeg fikk melding om at de endelig var på føden. Tida går så fort at jeg får helt tårer i øynene.

Om under et år har jeg ettåring selv. Kanskje går han rundt i stua her. Kjenner nå at jeg må ta ekstra godt vare på øyeblikket her og nå. Nyte at han er liten og bare vil sove på mammas bryst hele dagen og at han er lett nok til at jeg kan bære han overalt. Hver alder har sin sjarm og man må ta vare på de alle.

Men før følelsene tar helt overhånd her: Gratulerer med dagen, Milla! Håper den blir fin og at vi treffes om ikke så lenge:) Hils mamma og pappa også og gratuler dem med den fine jenta de har oppdratt.

Klemmer fra Rita og Johannes

1 Kommentarer:

Anonymous Milla sa ...

Tusen takk, "tante" rita!!!

onsdag, 15 april, 2009  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden