tirsdag, oktober 20, 2009

=)

Nå har jeg akkurat spist middag og lagt Johannes for en liten ettermiddagslur. Tvilsomt at det varer mer enn en halvtimes tid, men det er deilig, om enn så kort, å kunne høre seg selv tenke. Denne uka har det skjedd masse på krabbefronten. Han kommer seg fortsatt ikke skikkelig fremover på knærne, men han åler seg avgårde og har endelig skjønt hvordan han skal komme seg fra sittende stilling til krabbestilling uten å gå rett på nesa! Kjempemorsomt å følge med når han utfolder seg på stadig større areal i stua.

I går fikk han dra ut alle lekene sine fra lekekassa og da holdt han på på gulvet i nesten tre timer! Kjempestas:) Litt godt for meg også at han er litt mer selvstendig, men han må jo passes på hele tiden likevel. Skolebøkene og permene til mamma (som ikke akkurat er kiosklitteratur med hensyn på vekt) er kjempemorsomme å rive ut av hylla. Spørs om de er like morsomme å få over seg!!

Ellers gjorde jeg et skikkelig skokupp på fredag. Mamma hadde kjøpt sko til Johannes som var for små og når jeg skulle bytte de fant jeg sko til både meg og han for prisen av de jeg leverte inn. Fikk til og med igjen penger. (Var halv pris av halv pris tilbud) Og vi fikk faktisk skikkelige sko begge to også. Skinnsko med lammeull til Johannes og semskede, ullforede snørestøvler til meg:) (Har på meg skoene på bildet under). Fikk meg også dunjakke til halv pris (se også bilde under). Kosta bare 700 kroner og er både vanntett, vindtett og kjempegod og varm. Så nå kan vinteren bare komme:)


Kjæresteparet på tur i høstværet:)

Testet ny jakke og sko rundt nebben


Johannes leker

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden