mandag, september 06, 2010

Long time no see!

Tida flyr når man har mye å gjøre!! Og det har jeg til gangs for tiden. På apoteket er det hektisk som vanlig og ettermiddage mine blir i tillegg fylt med min nye jobb som hudpleiekonsulent for Mary Kay. Hadde egentlig aldri tenkt at jeg kom til å begynne med noe sånt, men det er faktisk veldig gøy. Har riktignok ikke kommet i pluss ennå, men satser på å holde ca et kurs i uka fremover og da går det nok relativt fort. Er kjempeheldig som har en samboer som støtter meg så til de grader. Kunne virkelig ikke klart meg uten!!

Ellers surrer boligkjøp i hodene våre for tiden. Etter helga ble det plutselig ganske virkelig og det er mulig vi flytter allerede i jula. Et halvt år før vi egentlig hadde planlagt og litt som må omstruktureres i tilfelle men kjenner det hadde vært godt å komme igang med sitt eget hjem! Har jo funnet mannen i mitt liv og er i aller høyeste grad klar til å slå meg ned så hvorfor vente?

Legger ved et bilde av min lille familie fra fotoshoot med vår hotteste kandidat til bryllupsfotograf:)


1 Kommentarer:

Anonymous Tn sa ...

So happiness family.I hope your family always have a good time.

tirsdag, 07 september, 2010  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden