mandag, april 20, 2009

En god helg og start på ny uke:)

Nå har jeg lovet meg selv å bli flinkere å oppdatere, så da må jeg nesten oppsummere helga:) Været har vært fint og vi har kost oss både ute og inne.

På fredag var jeg og Johannes kjempespreke og gikk over 20000 skritt i finværet. Er så deilig nå som vårsola har blitt et fast innslag i hverdagen. Det er ikke helt sommer ennå med tanke på temperatur, men absolutt veldig godt!! På vei hjem fra den første turen vår ringte Stine, så da gikk vi en liten tur med henne også. Jeg prøver egentlig å spare penger nå, men skeia ut med en liten muffins:)

Lørdagen var det endelig tid for spa! Katrine passet Johannes i fire timer mens vi ble knadd på. Utrolig deilig å unne seg noe sånt innimellom!! Vi fikk to og en halv time aromamassasje det var tid for avslapping med frukt, te og vann i egen suite. Det koster å være kar, men det var absolutt verdt det!! Endelig har jeg fått tre dager med rier ut av leggene!!

Søndagen våknet jeg til to blide gutter og nybakt gulrotkake. Helene, Fredrik og Milla kom i totida og vi koste oss med indrefilet av svin med rotgrønnsaker, kake, boller og is. Skikkelig familieliv:) Johannes måtte dele stolen sin med Milla, men det tok han med knusende ro. Ihvertfall så lenge han fikk sitte på fanget til mamma i stedet!!

Dagen i dag har også vært fin, om enn ikke så lang. Vi lå til klokka halv tre(!!!) etter en litt hard natt med bæsj over både hele badet og mammaen, og hadde akkurat stått opp da bestefar (min pappa) kom på besøk. Veldig koselig med sånt spontanbesøk. Særlig hvis det passer seg sånn at leiligheten ikke er bomba, middagen er planlagt og man har is i fryseren.

Nå er Jonas ute og triller med Johannes, mens jeg har litt alenetid i leiligheten. Litt godt det også. Det blir litt intenst innimellom å ha en liten. Man mister seg selv litt på en måte. Ihvertfall må man sette egne behov mye mer på vent. Men det er absolutt verdt det og heldigvis forbigående.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden