torsdag, mars 03, 2011

Slappe dager


Den siste uka har vært særdeles slapp! Johannes har ikke vært i barnehagen siden sist torsdag pga noe som trolig er et magevirus så eksamenslesingen min ble litt amputert. Selv ble jeg syk natta før eksamen, men kom meg gjennom med et nødskrik likevel. Gråt faktisk litt da oppgavene ble delt ut fordi kvalmen var så altoppslukende, men når jeg begynte å skrive glemte jeg det på en måte litt. Holdt på å svime av på vei til do, men tror det var mest fordi jeg var utslitt i kombinasjon med lite mat og drikke. Nå får jeg bare krysse fingrene for at innsatsen holder. Isåfall var det i aller høyeste grad verdt det. Alltid godt å ha sånt ute av verden.
Dagen i går var litt i koma med en gutt som begynte å bli bedre og en mams som nådde bunnformen, men i dag er vi ganske tilbake til normalen heldigvis. Koser oss hjemme fra barnehagen med Mikke mus og skruer og "Colo" (Cola) som Johannes insisterte på å gå på butikken og kjøpe idet han våknet i dag. Hehe;)
Men nå er det en som trenger litt oppmersksomhet....

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden