torsdag, mai 07, 2009

Skjønne lille prinsen min

Nå ligger lille prinsen min og sover i sofaen ved siden av meg. Har ventet på at han skulle sovne så jeg kunne få gjort litt, men nå har jeg mest lyst til å bare sitte her og kikke på han.
Han har blitt så stor og flink i det siste. Sover i senga si hele natta utenom når jeg ammer og aktiviserer seg selv i mye større grad. Et speil han har i senga si er en favoritt. I natt klokka to var jeg tilfeldigvis oppe og da lå ha spill våken og så seg i speilet og lo. Er det rart jeg blir betatt?!?

I dag har jeg vært hos frisøren. Det trengtes etter tre og en halv måneds opphold. Ble lyst og kort til sommeren. Egentlig hadde jeg ikke tenkt å ha det så kort som det ble, men det er nok like greit med tanke på gulpekongen her... Har gått med kronisk gulp i håret siden han ble født, nesten.

2 Kommentarer:

Blogger Helene Vabø Thorsen sa ...

gleder meg til å se dere i morgen!!:D

torsdag, 07 mai, 2009  
Anonymous Anonym sa ...

For en skjønn baby

søndag, 17 mai, 2009  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden