fredag, mai 15, 2009

Trening

(Johannes sover på SATS)
Etter en superslapp vinter (av forståelige grunner, men dog) er det nå på tide å få ræva i gir med trening igjen. Har egentlig gledet meg veldig, men nå som seksukersgrensa er passert er det litt mer stress. Ikke treninga i seg selv; DET er veldig deilig (selv om formen ikke akkurat er på topp). Det er bare det å komme seg på trening!!!

Minisats er åpen ganske mange timer hver dag og jeg har fri hele dagen. Pluss at jeg faktisk kjeder meg veldig.. Likevel kommer jeg meg altså ikke avgårde! Enten er det for lenge siden Johannes har spist (så han kommer til å bli sulten hvert øyeblikk) eller for kort tid siden (så han kommer til å gulpe på de i minisats eller produsere verdens mest innholdsrike bleie før jeg engang får begynt), eller så sover han (og jeg gruer meg for å ta han opp fordi han faktisk ikke har sovet noe særlig i natt). Dette er bare dårlige unnskyldninger, jeg vet, men når man sitter alene hjemme uten noen til å tuppe seg i rompa kan dette bli problemer, virkelige nok!

Siden første mai har vi kun vært på SATS to usle ganger. Begge gangene på SATSBaby der jeg kan ha med gutten. Dette fungerer bra. Jeg får en lett økt, guttungen koser seg og vi gjør noe sammen!!! Men det er jo bare en gang i uka. Vi går jo masse turer og det blir litt styrke på stuegulvet også, men jeg betaler jo faktisk endel for det satsmedlemskapet da!

Noen som har tips til hvordan man skal balansere dette? Eller kan gi et tupp et visst sted?!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden