fredag, oktober 23, 2009

Fredag:)

En uke er ingenting. Rekker såvidt å snu meg mellom fredagene føles det som. Permisjonen min kommer til å være over før jeg vet ordet av det. Kjenner jeg gruer meg litt til den virkelige hverdagen invarderer livet mitt, men vi har nok godt av det. Både jeg og lillegutten.

Tilbake til det positive jeg egentlig ville skrive om. Helga! Det blir en fin en:) Senere i dag skal jeg spise lunsj med Anette fra klassen min (den gamle sådan). Lenge siden, så det blir kjempekoselig. OG i kveld er det Evolusjon med Dagfinn Lyngbø på Latter!! Gleder meg skikkelig! Både fordi jeg tror showet er veldig bra og fordi jeg skal dit med Linda! Er noe eget med venninner som har kjent deg siden du var en frekk liten snørrunge på seks år:)

I morra skal jeg sove så lenge jeg kan og bare slappe av og søndag er det svigerprogram! Blir hektisk de neste helgene også med Køben, Tromsø og Tenerife!! Og så er det jammen tid for eksamen og jul! HJELP!!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden