fredag, mai 15, 2009

Inspirert av meg selv...

...har jeg nå vært på SATS og trent!!

Ble en styrkeøkt på 45 min mens Johannes fikk prøvd seg i minisats. Det hadde visst gått veldig bra bortsett fra en liten gulpeepisode (dvs den var visst ikke så liten). Var godt å bryte den barrieren, og godt å få brukt seg litt. Nå kan jeg ta helg med god samvittighet:)

Senere i kveld er det årets første grilling, og jeg gleder meg som en unge. Skal bli godt å treffe folk også. Er litt ensomt om dagene selv om jeg selvfølgelig har godt selskap i Johannes. Skulle ønske jeg kjente flere i området som er i permisjon. Kanskje jeg må begynne å henge litt mer på senteret?!? (!!!) Det er visst der mammaene møtes ettersom jeg har forstått;)

Men nå er det vask av bunaden til lillegutt som står for tur! Gleder oss til hans første 17 mai hjemme hos bestemor og ved Eidsvollbygningen. The only place to be på en sånn dag;)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden