søndag, mai 24, 2009

Johannes er 3 mnd


I dag er det 3 mnd siden Johannes ble født og snudde min verden som jeg kjente den på hodet. Det føles egentlig lenger siden, men ikke lenge likevel. Dagen har gått mye til lek. Han er ganske survete om dagen, noe jeg mistenker er pga tenner som er på vei. Sutter på alt han kommer over, klager og sikler som en helt. Men det er fort gjort å glemme å surve når han får stå å hoppe på magen til mamma for eksempel. Jeg har alt i alt verdens blideste unge!!
Nå er han lagt og mamma får litt tid for seg selv. Har en vaskemaskin gående, men skal snart ta kvelden selv også. Trenger det etter en fin men begivenhetsrik helg.
På fredag var jeg og Jonas på Mamma Mia med søstra og svogeren hans, mens bestemor passet Johsen. Showet var kjempebra og kan absolutt anbefales om det skulle være sånn at det finnes billetter ennå. Fikk meg et lite glass hvitvin også;) Lørdagen brukte vi med Helene og Milla i Oslo. Trilla lang tur og spiste lunsj på Dolly!! Og så dro jeg hjem og spiste alt for mye godteri!! Hehe;) Vi snakker SATS i morra!!!
God natt

2 Kommentarer:

Blogger Ingunn sa ...

Hei kjære Rita:)
Koselig å se at du har oppdatert så mye på bloggen din. Skikkelig vakker han lille gutten din! Utrolig søt!!! Det virker som at du har det bra, det blir jeg glad for å lese :)
Stor klem fra Ingunn

mandag, 25 mai, 2009  
Blogger Rita sa ...

Tusen takk! Så koselig å høre fra deg! Stemmer at jeg har det veldig bra, og det håper jeg du har også:):)

tirsdag, 26 mai, 2009  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden