mandag, november 02, 2009

Det snør!!

Sesongens første snø har herved falt (og nesten regnet bort igjen) og vi har offisielt vinter. November har det også blitt. Måneden min:) Det sies jo i sangen om årstidene at november er trist og grå og det er jo forsåvidt sant men for meg har det alltid vært en fin tid. Først å glede meg til bursdagen min den tjuende og så jula som er rett rundt hjørnet. Syns mars for eksempel er en mye drøyere måned. Men nok om det.

I helga var vi i København med Helene og familien. Hadde en koselig tur som Jonas har blogga om her. Fikk unna en del julegaver og ble noen impulser rikere. Godt å komme seg bort litt innimellom:)

Ellers fikk jeg et etterlengtet brev i posten i dag. Johannes har fått barnehageplass fra første desember. Eneste aber er at det er på Kringsjå. Må vel inn til Oslo stort sett hver dag uansett men er stress å ha med barn på kollektivtransporten i morgenrush og Kringsjå er jo ikke akkurat på veien.. Vet ennå ikke om jeg skal takke ja. Må sjekke alle muligheter i nærområdet i løpet av uka. Er jo selvfølgelig bedre med plass der vi har fått enn ingen plass, men er redd for at det blir ugjennomførbart praktisk sett. Hmmm..

Nå skal jeg uansett få litt mat i kroppen. Min kjære har laget fisk og jeg gleder meg!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden