tirsdag, desember 15, 2009

Endelig juleferie


Etter lange dager (egentlig uker) med lesing har jeg nå endelig juleferie. Kvelden har gått med til å leke og med min lille nissegutt som har "lidd" av lite selskap på gulvet nå i leseperioden. Han syns nok det var stas at mamma var tilgjengelig igjen.
Nå sover han søtt og det skal snart jeg gjøre også. Vil bare vente på Jonas som snart kommer fra kveldsvakt. Han var snill og fulgte meg til eksamen i dag og han og Johannes koste seg masse på Hjemmefrontmuseet mens jeg skrev så blekket sprutet. Følte meg igrunn mer forberedt enn noensinne denne gangen, til tross for mangel av oppmøte på forelesninger. Og bra gikk det også! Er selvfølgelig ikke helt sikker på alt, men følelsen er god! Enda et skritt nærmere farmasøytstatusen:)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden