onsdag, desember 02, 2009

Mamma <3

Nå er vi tilbake i Lillestrøm igjen etter noen lesedager for min del hjemme hos min kjære mor. Alltid godt å komme dit, men særlig rundt eksamen til jul setter jeg veldig pris på det. I fjor ble det ikke så mye lesing før jul, men begge årene før (mens jeg har gått på UIO altså) har jeg tatt en leseferie på Råholt!

Bortskjemt som jeg er fikk jeg (som vanlig)servert middag, sjokolade, klementiner og pepperkaker, og nytt av året var barnevaktservice og nattesøvn (i form av at Johannes overnatta på rommet til bestemor). Så takk kjære mamma, for to fine dager:)

En annen som har vært glad i mammaen sin i dag er min egen lille prins. Johannes hadde som nevnt sovet hos bestemor i natt og var superblid når han kom inn til meg i halv seks tida. Han strakk armene mot meg og da jeg gav han en klem sa han mamma. Han har sagt det før, men jeg tror ikke det har vært så bevisst som nå. En utrolig god følelse!! Og den smitta nok over på gutten også, for han har krabba rundt beina mine i hele dag og sagt ma-mam-ma-ma!

Den nydeligste gutten i verden er han:)


1 Kommentarer:

Blogger Ingunn sa ...

Så UTROLIG koselig :) :)
Dere er kjempesøte begge to! <3

søndag, 06 desember, 2009  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden