fredag, desember 11, 2009

Fredags kveld:)

Etter to timer med en stuptrøtt unge som ikke ville sove er det nå endelig rolig i huset! Jonas er på julebord så det er bare meg her og det er egentlig litt deilig. Har vært samboere på ordentlig i en uke og det er helt topp, men nå mens jeg leser til eksamen er det egentlig best når jeg er alene. Mye lettere å sette seg ned å lese når det ikke er noen å prate eller se på tv med.

Ellers holder vi på med brødskive-spise-trening her om dagene. Johannes begynner jo i barnehagen 4 januar og med tre brødmåltider om dagen inkludert der er det jo en liten bakdel at han ikke liker brød. I går var det leverpostei og i dag prøvde vi prim. Foreløpig er det ikke veldig poulært, men han liker godt å mose bitene mellom fingrene og sutte av pålegget før han hiver den på gulvet. (Og så tar han litt pupp i stedet!!)

Heldigvis har vi ennå noen uker på oss så det er bare å fortsette å prøve antar jeg. Eksamen derimot er på tirsdag, så får komme meg tilbake til lesinga. Hypertensjon på programmet! Håper de som måtte lese dette får en fin helg:)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden